Toimitusehdot | S-Kiilto
Ilmoitus

Yleistä:

Toimitusehdot

Tilaukset postitetaan kirjeenä asiakkaan postiosoitteeseen.

Tilaukset toimitetaan vain Suomessa sijaitseviin postiosoitteisiin.

Varastossa olevat tuotteet lähetetään 1-2 arkipäivän sisällä siitä kun tilaus on tehty. Lähetysajan mahdollisesta viivästymisestä palvelun tarjoaja ilmoittaa asiakkaalle.

Mikäli asiakkaan tilaamaa tuotetta ei ole saatavilla, tuotteen summa palautetaan asiakkaalle tai halutessaan asiakas voi vaihtaa tuotteen toiseen, saman hintaiseen tuotteeseen.

Toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan ostoskorissa.

Ehdot

Palvelun tarjoajalla on oikeus rajoittaa tai poistaa ne asiakkaat palvelusta, jotka toimivat sääntöjen tai lain vastaisesti. Väärinkäytöksistä ilmoitetaan viranomaisille.

Tilaaja hyväksyy, että hänen luovuttamiaan tietoja voidaan käsitellä verkkokaupan palveluiden ja toiminnan hoitamista varten. Tietoja ei käytetä suoramarkkinointiin ilman asiakkaan hyväksyntää. Tietoja ei myöskään luovuteta kolmansille osapuolille, ellei kyseessä ole viranomainen.

Käyttämällä palvelua ja vahvistaessaan tilauksen, asiakas osoittaa hyväksyvänsä ehdot.

Maksu tilauksesta suoritetaan verkon kautta

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Varastossa olevat tuotteet lähetetään 1-2 arkipäivän sisällä siitä kun tilaus on tehty. Lähetysajan mahdollisesta viivästymisestä palvelun tarjoaja ilmoittaa asiakkaalle.

Mikäli tilausvahvistuksen jälkeen kolmeen arkipäivään mennessä tilaaja ei ole saanut vahvistusta tuotteen lähettämisestä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@s-kiilto.fi. Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika ja joita ei ole varastossa.

Tilausohjeet

  1. Valitse tuotteet verkkokaupan valikoimasta ja siirry ostoskoriin.
  2. Tarkista tiedot huolellisesti ja siirry maksamaan
  3. Täytä tiedot huolellisesti ja hyväksy Klarnan ehdot.
  4. Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Jos maksat verkkopankissa tai luottokortilla, tilaus lähetetään vasta kun olet maksanut tuotteet.

Laskulla ostaessa saat laskun vasta, kun lähetämme tuotteen.

Reklamaatio- takuu- ja palautusehdot

Palvelun tarjoaja pyrkii omalta osaltaan varmistamaan, että sivusto ja palvelu toimivat asianmukaisesti, mutta ei takaa palvelimen, tai lähetyksen jakelun virheettömyyttä. Palvelun tarjoaja ei vastaa mahdollisista kolmansien osapuolien aiheuttamista ongelmista, jotka ovat palvelun tarjoajan valvonnan ulottumattomissa, kuten: lähetyksenjakelun viivästys tai katoaminen, tietokonelaitteiston tekniset ja ohjelmalliset virhetilat tai jos kyseessä on lakko, sulku tai muu työtaistelutoimenpide tai luonnonmullistuksista johtuvat ongelmat.

Tuotteilla on 14 päivän palautus oikeus.

Tilaajan velvollisuus on tarkistaa toimitetut tuotteet heti lähetyksen saatuaan ja ilmoittaa mahdollisista virheistä ja puutteista välittömästi asiakaspalveluumme.

Palautettavan tuotteen ja tuotteeseen liittyvän oheismateriaalin on oltava alkuperäisessä/virheettömässä kunnossa ja käyttämätön. Mikäli palautuksessa ei ole kaikkia tuotteen osia, tuote on vahingoittunut, käytetty tai lahjakortin ollessa kyseessä osa lahjakortin arvosta on käytetty, emme voi ottaa palautusta vastaan.

Rahat palautuvat tilille 2-4 viikon kuluessa palautuksen vastaanottamisesta tai asiakkaalle lähetetään uusi lasku mistä on vähennetty palautettava tuote sillä edellytyksellä, että palautusehdot täyttyvät.

Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvat toimituskulut.

Noutamattomat toimitukset palautuvat lähettäjälle Postin puolesta. Tilaajaan ollaan yhteydessä heti toimituksen palauduttua sekä sähköpostitse että puhelimitse. Mikäli tilaajaan ei saada yhteyttä 30 päivän kuluessa palautuksesta, toimitusta ei lähetetä uudelleen eikä suoritusta palauteta tilaajalle.

Palautettavien tuotteiden lähetys

Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin konttoriin, jolloin asiakas saa itselleen palautuksesta kuitin. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: asiakaspalautus.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@s-kiilto.fi ennen palautuksen lähettämistä.

Tuotteiden vaihto

Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin konttoriin, jolloin asiakas saa itselleen palautuksesta kuitin. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: asiakaspalautus.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@s-kiilto.fi ennen palautuksen lähettämistä.


S-Kiilto
Y-tunnus: 2866133-7